26 kwietnia pracujący w 9 zespołach uczniowie klas II gimnazjum zaprezentowali prace konkursowe w języku angielskim na temat interesujących twórców, niebanalnych dzieł i fascynujących zjawisk w muzyce.
Uczniowie opracowali prezentacje multimedialne na temat m.in. nietypowych instrumentów (ice orchestra, harmoniki szklanej i in.), muzycznych memów, muzyki w grach i filmach, wpływu narkotyków na twórczość muzyczną oraz wpływu muzyki na człowieka. Ponadto, nakręcili film, w którym opowiadali o muzyce pop i reggae, a także zaskoczyli stworzonymi przez siebie replikami instrumentów muzycznych.
To była wyjątkowa lekcja języka angielskiego, podczas której po raz kolejny mieliśmy sposobność przekonać się, że uczniowie potrafią myśleć nieszablonowo, twórczo działać i na dodatek ciekawie o tym opowiadać.
Uczniowie oceniali wystąpienia kolegów przyznając im punkty od 1 do 5. Wśród kryteriów, które sami wyznaczyli znalazły się: atrakcyjność formy, poprawność językowa, komunikatywność i zaangażowanie. Po zsumowaniu, punkty przełożyły się na następujące wyniki:
I miejsce: Jan Goj
II miejsce: Julia Stanik, Sonia Olszewska i Wiktor Piwowarczyk
III miejsce: Hubert Miśka i Bazyli Zoń
Zainteresowanych zapraszamy do obejrzenia filmu Gabrieli Przepaśniak i Olafa Trzewiczka, prezentacji Pauliny Malinowskiej i Alicji Kapral oraz zwycięskiego projektu Jana Goja.
Zwycięzcom gratulujemy. Wszystkim dziękujemy za zaangażowanie i profesjonalne podejście.
Pomysłodawca konkursu – nauczycielka j. angielskiego Marta Olszewska